Find true happines ♡

јануар 09, 2018



''Većina ljudi traga za srećom,I neumorni su u svojoj potrazi.Pokušavaju da je pronađu u nekom ili nečemu izvan njih samih.To je suštinska greška.Sreća je nešto što vi jeste,i izvire iz načina na koji razmišljate.'' - Dr Wyne Dyer



Ne znam za Vas,ali ja nisam jedna od onih devojaka koje uživanju u kasnim izlascima,ludovanju do zore,opijanju,u društvu gomile dečaka i td.Iako sam pre nekoliko nedelja igrom okolnosti provela jedno veče sa takvim osobama.Rođenadni...znate kako je to.Muzika,hrana,piće a u mom slučaju,drugarica koja je u sebe unela popriličnu količinu alkohola i ja koja je molim da skine štikle...
Da ne bih dužila,pošto mislim da se do sada već svi pitate kakve ovo veze ima sa naslovom,prelazim na stvar odmah.
Pošto sam celu noć pokušavala da sačuvam njenu glavu od potresa mozga,od nervoze sam je u besu pitala zašto joj je ovo trebalo.Njen odgovor je bio : ''Zato što,kada se napiješ,na neko vreme budeš srećna i sve bude u redu.''. U tom trenutku mi je taj odgovor bio veoma prost jer sam mislila da je to jedino što je mogla da smisli u tom stanju.Međutim,nekoliko dana kasnije sam se setila te situacije i malo bolje razmislila o njenim rečima.
Shvatila sam da je ovo zapravo globalni problem kod ljudi,tinejdžera...


''Sreća pripada onima koji su dovoljni sami sebi.'' -Aristotel-


Da,ja jesam osoba koja će svo svoje slobodno vreme provesi u čitanju knjiga dok sam ušuškana u svoj krevet sa svećom na noćnom stočiću i lampicama.Da,pronalazim čudesan osećaj u sebi kada šetam uz reku dok sunce zalazi.I da,volim da pravim količiće sa mamom nakon čega bi cela porodica gledala film...To su možda male stvari,ali baš te sitnice mi izmame osmeh na lice i čine me srećnom.
Današnji tinejdžeri pokušavaju da pronađu sreću u raznim stvarima,što ih ponekad dovede do jako loših situacija pa čak i svakodnevnih navika.Druže se sa lošim ljudima da bi pronašli svoje mesto u ekipi,opijaju se svaki vikend jer im je potrebno da se tih sat vremena osćaju srećno,lepo...bez obzira što će ostatak noći provesti (izvinite na izrazu) na WC-šolji,povraćajući...I to je sreća?Ako je tako,onda je ne želim.Ali mislim da tu uopste nema istine...jer,to sreća nije.Sreća je kada si zadovoljan sa onim što imaš!!

Sreća se nalazi u Vama.Sreća se nalazi u ljudima oko Vas,porodici i najbližim prijateljima.Isto se tako nalazi u malim stvarima koje ne primećujemo a uvek su tu.Ako trenutno ne osećaš sreću,to ne znači da je nema već samo treba da je pronađeš.Sreća se najčešće uvuče na vrata za koja nismo ni znali da su otvorena.

                                                            *Sve slike su moje
Najsrećniji ljudi nemaju sve najbolje,oni izvuku najbolje od svega.Žive jednostavno,govore ljubazno,vole velikodušno!


A sada se obraćam direktno tebi!
Hvala ti što si izdvojila/o vreme da pročitaš ovaj post.Nadam se da ti se dopao i molim te,napiši mi u komentarima gde ti pronalaziš svoju sreću i šta misliš o tome!!
💜

You Might Also Like

10 коментара

  1. Odličan post draga, a i poučan prije svega. Većina mladih, konkretno tinejdžera pije najviše zbog društva, kako bi ispali neke face, ali u nekolicini slučajeva i kako bi zaboravili probleme i bar na tren bili sretni, kao što je slučaj koji si ti ispričala. Ne znam, meni je to nekako žalosno i tužno :/

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, sve si dobro opisala.


    snowflakesdiary.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno si me oduševila postom. Šta više, sve navedeno se odnosi i za mene. Nisam osoba koja će da luduje do 5 ujutru sa društvom po klubovima. Ja bih pre sela i gledama filmove do 5, pisala postove ili nešto tako... Mislim da sreću čini male stvari. Da, znam da je kliše, ali šta mogu... Meni nije potrebno mnogo za sreću. Dovoljno je da imam osobe koje me podržavaju. Porodicu, par drugarica... Ne tržim ništa više, zaista. Mnogo mi je žao što se neretko o blogerkama misli da pišu blogove jer su željne pažnje, pregleda, novca i stvari... Žalosno. Kao da niko nije napravio blog iz ljubavi?
    Divan post, još jednom. Jako inspirativan. ❤️


    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala što si podijelila ovaj inspirativan post s nama! Zapratila sam tvoj blog i željno iščekujem nove postove. :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, odlična poanta! Ni ja ne izlazim baš a kada izađem odem na piće i doma sam prije ponoći. Ne da mi se jednostavno. U takvim društvima su većinom fake ljudi, lažu sebe da su nešto što nisu da bi impresionirali druge, zato se i opijaju. (Ne napadam ti prijateljicu, da budem jasna hahhaha). Ja imam doslovno grupu ljudi s kojima se družim i s kojima sam realna i to je to, dalje mi ne treba. Što se sreće tiče vodim se citatom: Budi sretan i razlog će doći usput. I mogu ti reći da jesam sretna i da je tako bilo tokom cijelog mjeseca! Sve je u glavi!

    ОдговориИзбриши
  6. Sa apsolutno svime se slažem! Divno je znati da u ovoj bloger zajednici ima osoba koje razmišljaju poput tebe :)

    http://happybutmess.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! Jako inspirativno i dubokoumno. Mislim da su sve te grupice koje izlaze, opijaju se, obraćaju previše pažnje na te štikle, nokte, šminku i sl. nekako ....prazne. Ljudi su prazni, izgubili su pojam o pravim životnim vrijednostima i ne samo da ne razmišljaju ispravno, ne samo da traže sreću u krivim stvarima već nisu ni iskreni prijatelji međusobno UPRAVO iz gore navedenih razloga. Fokus je totalno na nekim glupim materijalnim stvarima, rijetke su djevojke poput tebe.
    Dopada mi se tvoj blog, želiš li da se međusobno zapratimo ?
    xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши

''Darkness cannot drive out darkness,only light can do that.Hate cannot drive out hate,only love can do that.''

Translate